مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 04:102020-06-02حوادث

آتش سوزی گسترده در کارخانه بازیافت کاغذ در بینالود 


مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد از تلاش ده ها آتش نشان از سه شهر خراسان رضوی برای مهار آتش سوزی گسترده در انبار روباز کارخانه بازیافت کاغذ در شهر بینالود که از دوشنبه شب آغاز شده است، - ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد از تلاش ده ها آتش نشان از سه شهر خراسان رضوی برای مهار آتش سوزی گسترده در انبار روباز کارخانه بازیافت کاغذ در شهر بینالود که از دوشنبه شب آغاز شده است، خبر داد.

آتشپاد دوم امیر عزیزی صبح امروز سه شنبه سیزدهم خرداد ماه 99 با اعلام این خبر گفت: این آتش سوزی دوشنبه شب در انبار روباز یک کارخانه تولید کاغذ با وسعت بیش از 5000 مترمربع رخ داد و آتش نشانان از شهر های مشهد، نیشابور، ملک آباد و بینالود به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد ادامه داد: وسعت این حریق گسترده بوده و محل دپو کاغذ و کارتن به صورت کامل زیر آتش رفته است که با تلاش سخت و نفس گیر و طاقت فرسای ده ها آتش نشان ، این آتش سوزی هم اکنون مهار شده و از سرایت آن به داخل کارخانه و خطوط تولید جلوگیری به عمل آمده است.

بنا بر گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، وی خاطرنشان کرد : عملیات آتش نشانان اعزامی از آتش نشانی مشهد نیز تا ساعت هفت امروز در محل ادامه داشت و این مکان هم اینک تحویل آتش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی گسترده در کارخانه بازیافت کاغذ در بینالود 

آتش سوزی گسترده در کارخانه بازیافت کاغذ در بینالود